Pep, Adelaida i DiegoAlzira, 14 d’abril de 2015.

Al 2011, Bloc, La República i Esquerra acordaren presentar-se en coalició a les eleccions municipals com a Compromís per Alzira. Amb el lema uneix-te al canvi volíem reflectir la suma de voluntats de centenars de ciutadans i ciutadanes que desitjaven altra política municipal, un canvi per posar els ciments d’una ciutat moderna, preparada per a afrontar el futur, respectuosa i tolerant, oberta a la participació i referent comarcal en la Ribera.

El 22 de maig de 2011 Compromís Per Alzira, va ser recolzat per 3.144 persones el que va permetre estar representats amb 3 regidors. Aquesta confiança dels alzireny i alzirenyes cap a la coalició ens ha permès mantindre una actitud i oposició crítica i constructiva, concretades en mocions, escrits i sol•licituds per tal de millorar la gestió municipal i la vida diària dels veïns i veïnes d’Alzira. Un treball important que dona veu a les persones que desitgen l’esperança i tornar a somriure.

A Compromís per Alzira hem fet una oposició forta davant la intransigència del PP i la manca d’informació de l’equip de govern: Molt poques Juntes de Portaveus i poca presència de l’Alcaldessa en les comissions informatives, entre d’altres qüestions. Per tot això, valorant el treball fet durant aquests quatre anys, Compromís i Esquerra hem considerat convenient arribar a un acord per tal de continuar amb la coalició electoral i fer així que la Coalició Compromís per Alzira siga la clau del canvi a la nostra ciutat, el canvi amb les persones.

En resum, les línies bàsiques han estat: Treballar per un canvi d’urbanisme a la ciutat i al seu terme, foment de l’ocupació i solidaritat amb les persones; control de la gestió econòmica de l’Ajuntament; Millora de la qualitat de vida dels ciutadans: accessos hospital, el riu, l’aigua potable, els mosquits, olors, neteja, protocol de benvinguda civil, etc; Recolzar les reivindicacions d’entitats i associacions de la ciutat, etc.

Compromís per Alzira