Presentació de la 📰llista municipal de Bloc 🍊 COMPROMÍS PER ALZIRA amb la participació de Clara Ferrando, Enric Morera i Diego Gómez.

El pati de l’EPA s’ha omplit de 😆😆somriures

L’alcaldable de Compromís per Alzira, Diego Gómez, ha apel.lat a la «bona gestió» realitzada pel seu grup municipal per a seguir, la pròxima legislatura, dirigint el consistori de la capital de la comarca, durant la presentació de la seua candidatura.

Experiència i renovació

«La nostra llista ofereix l’experiència de govern dels regidors de Compromís i una renovació amb la incorporació de persones activistes, independents i compromeses amb la societat civil local». Per a l’actual alcalde de la capital comarcal, la seua formació té «la clau del canvi en la pròxima legislatura», per a la que ha oferit des de participació i transparència, a atencions socials, polítiques inclusives, peatonalització sostenibilitat i més ocupació.

Considera que la coalició valencianista pot «traure pit» dels carrers peatonalitzats, de l’anell verd, dels miradors al Xúquer, del canal de les Basses del Casal Jove així com de la «millora de l’aigua potable i de les instal.lacions esportives», a més de la reducció d’impostos i del deute municipal, entre altres.

Gómez es mostra convençut que els veïns d’Alzira, «s’han adonat que les coses s’han fet amb trellat i de manera seriosa i rigorosa per a millorar la vida dels alzirenys i alzirenyes».

#imparables #DiegoElteuAlcalde 🗝🗝#laClaudeFutur‼️