Des de l’Executiva del col·lectiu local de Compromís Alzira, es va decidir donar l’opció a les persones militants i simpatitzants del col·lectiu que feren la seua aportació al fons solidari que ha obert l’Ajuntament d’Alzira.  Finalment, aquestes aportacions ascendeixen als 1.000 € que hem ingressat al fons SOM ALZIRA.

L’Ajuntament d’Alzira, va aprovar al ple del mes d’abril la creació d’un fons solidari, amb el nom SOM ALZIRA, per tal de rebre aportacions econòmiques destinades a cobrir les necessitats extremes creades per la crisi social derivada de la pandèmia de la Covid-19. Concretament, serà utilitzat per a garantir l’alimentació a tots els menors durant el període estival.

Aquesta quantitat se suma a la que el Grup Municipal de Compromís a l’Ajuntament ha aportat segons l’acord que prengueren tots els grups municipals de dedicar la meitat de la subvenció que reben de la Corporació municipal per a obrir el Fons. Dels 12.500 € totals, el Grup Municipal aporta 4.560 €.

Des de l’Executiva només ens queda agrair a totes les companyes i companys la seua solidaritat envers la ciutadania més vulnerable d’Alzira.