El grup municipal ha esta present a l’acte institucional organitzat per l’Ajuntament d’Alzira en commemoració de les víctimes de la Covid-19 i en reconeixement al personal sanitari i de serveis.

Des de Compromís recordem a les 6 persones d’Alzira víctimes de la COVID-19, i ens solidaritzem amb les seues famílies i amistats pels moments tan durs que han passat. També volem mostrar el nostre afecte a les 86 persones que han estat confirmades com a casos positius a la nostra ciutat.

Per últim, el nostre més sincer agraïment i suport als i les professionals sanitàries, els i les professionals de les residències, les persones del Serveis Socials, els serveis de neteja, farmàcies, cossos de seguretat i exèrcit, Protecció Civil, treballadors i treballadores del sector alimentari, i totes les entitats i les persones que han treballat durant l’estat d’alarma i que estan treballant per atendre a cobrir les necessitats de la població en general, i en especial de les persones més vulnerables.